sobota, 12 października 2013

Ćwiczenia na mięśnie brzucha.

"Rozwijanie ciała sprawia, że umysł sięga dalej. Siła i pewność siebie, a także satysfakcja płynąca z ciężkiej i wytrwałej pracy pomogą ci stworzyć nowe, lepsze życie."
Arnold Schwarzenegger


źródło: bodyflex.pl
Data urodzenia: 30 lipca 1989 roku
Klub: Violetta Bydgoszcz
Wzrost: 164 cm
Waga startowa: 50 - 52 kg
Waga pozastartowa: 60 kg
Klatka piersiowa (biust): 92 cm
Talia: 66 cm
Biodra: 90 cm
Biceps: 33-34 cm

"Sport w życiu Natalii Gackiej towarzyszył jej od dziecka, a jak pokazały kolejne lata - wszystko co ćwiczyła, zapunktowało w przyszłości. Kursy tańca towarzyskiego oraz nowoczesnego, pływanie, a także biegi przełajowe jakie trenowała w latach szkoły podstawowej i gimnazjum, pozwoliły jej utrzymać znakomitą formę fizyczną, a przy tym wypracować niezwykle zmysłową sylwetkę."

Poniżej zamieszczam dwa treningi na mięśnie brzucha, wykonywane przez Natalię Gacką.

 źródło: youtube.pl


"Gacka zadebiutowała jako zawodniczka w Grand Prix w Piotrkowie Trybunalskim, gdzie zajęła drugie miejsce w kategorii Open. Niecały miesiąc później, po ciężkich treningach została powołana do reprezentacji Polski w fitness sylwetkowym.

24-letnia zawodniczka zakończyła już wiek juniorki - w tej kategorii zdobyła praktycznie wszystko co mogła zdobyć i teraz pozostają jej starty w zawodach seniorek. W 2012 roku jako juniorka miała swój debiut biorąc udział na Mistrzostwach Świata Seniorek, w których uplasowała się na 7. miejscu wśród wszystkich kobiet na świecie, co zapowiada ciekawą rywalizację w nadchodzących latach.
Jej największym sukcesem jest podwójny złoty medal Mistrzostw Świata z 2012 roku, jaki wywalczyła w Budapeszcie. Jeden puchar wygrała w kategorii fitness sylwetkowym powyżej 163 cm wzrostu, a drugi w kategorii Open, pokonując tym samym Mistrzynie Świata pozostałych kategorii wzrostowych."

źródło: youtube.pl


"Już mając 15 lat Natalia wzięła udział w Mistrzostwach Fitness w Bydgoszczy, zajmując wysokie drugie miejsce. Sukces ten znacząco wpłynął na jej karierę, gdyż od tego momentu zaczęła uprawiać treningi gimnastyczne. Trzy lata później jej talent dostrzegła trenerka kadry narodowej Violetta Pryłowska i pokierowała ją w dalszej karierze."



"Jeśli potrafisz przezwyciężyć ból, masz szansę coś osiągnąć."



źródło: http://www.bodyflex.pl/sylwetki/kobiety-polska/Natalia-Gacka,a2.html

17 komentarzy:

  1. Natalia powinna być dla mnie sylwetkowym wzorem, choćby dlatego, że jesteśmy tego samego wzrostu :) dziękuję Ci za przybliżenie jej postaci i treningów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem tego samego wzrostu i mam w sumie tą samą wagę, ale do ideału jeszcze daleko :) Sylwetkę ma świetną, więc może być wzorem :) Dla mnie jest :)

      Usuń
    2. Ja mam też 164cm wzrostu, ważę 56kg, ale moje ciało nie wygląda tak jak jej ;-) Super motywacja!

      Usuń
  2. Lubię takie kobiety z pasją i celem. Mnie akurat trening na brzuch nie interesuje, ale fajnie się czyta że ktoś coś osiągnął :-) i dąży do celu!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam ją, spotkałam na siłowni, bo sama jestem z Bydgoszczy :) Fajna babka

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz spotkałam się z jej nazwiskiem i dla mnie jest to po prostu osoba warta uwagi.
    Cytaty bardzo mi się podobają
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. niesamowita dziewczyna, figura idealna, faktycznie widać ogrom pracy :) motywuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz słyszę i widzę, ale wygląda niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam o niej i bardzo ją podziwiam! Piękna kobieta z pasją i niesamowitym ciałem! Tylko brać z niej przykład :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam ją już na reklamach Fitness Platinium w Krk :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Natalia jest super! Takie ciało chyba każdy by chciał mieć : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka sylwetka, cudowne pośladki, mam nadzieję, że kiedyś i mi się uda osiągnąć takie. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam o tej pani nigdy. Skorzystam z Twojej propozycji treningów na brzuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. trzeba będzie wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ABS łatwo o kontuzję, polecam tradycyjne brzuszki.

    OdpowiedzUsuń